Jak objednat opravu?
Opravu Vašeho přístroje můžete objednat velmi jednoduše. Postačí vyplnit formulář o přístroji. Na Vámi zadaný e-mail obdržíte rekapitulaci. Tento souhrn vytiskněte, podepište a vložte ho společně s přístrojem do Vámi zvolené krabice pro převoz. Poté ho odešlete k nám do servisu na adresu: JAAD servis, Zděchov 55, 756 07 Zděchov.
Jak objednat dopravu?
Chcete-li zajistit dovoz zásilky naším servisem, kontaktujte nás telefonicky na čísle 776 200 776. Pracovník našeho servisního oddělení Vaši objednávku sepíše a postará se o vše potřebné. Druhou možností je odeslat balík poštou na výše uvedenou dodací adresu: JAAD servis, Zděchov 55, 756 07 Zděchov. Tuto variantu dopravy si zajišťujete sami a na vaše riziko. Pojištění této zásilky necháváme plně ve Vaší režii a na Vašem uvážení. Vhodnou alternativou může být osobní doručení na naše servisní místo.
Jak zjistit, že balík došel do servisu v pořádku?
Po přijetí Vašeho balíku k nám do servisu zkontroluje pracovník servisního oddělení stav zásilky, zaeviduje a potvrdí Vám přijetí objednávky prostřednictvím dokladu o přijetí přístroje na Váš e-mail. Další komunikace o Vašem přístroji pak proběhne přímo s technikem, který Vám sdělí zjištěnou diagnostiku přístroje a cenu opravy. Na základě Vašeho rozhodnutí pak proběhne oprava.